رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در پایانه‌های اتوبوسرانی ظرفیت شارژ اتوبوس‌های برقی وجود دارد اما در سطح شهر نیز متناسب با واردات، جایگاه‌ها راه‌اندازی خواهند شد.

قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین از مبدا تهران

همشهری آنلاین - حجت الاسلام سید محمد آقامیری با بیان اینکه ۹۰۰ نقطه برای جایگاه‌های شارژ خودروهای برقی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: این جایگاه‌ها مرحله به مرحله فعال می‌شود و به تدریج با ورود خودروهای برقی این جایگاه‌ها به کار گرفته خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت جایگاه‌ها بستگی به فعالیت خودروهای برقی دارد، یادآور شد: علاوه بر تاکسی‌های برقی که شهرداری همت خود را به کار گرفته که تا پایان این دوره از مدیریت شهری وارد شوند، با ورود دیگر خودروهای برقی از سوی شرکت‌ها، به نسبت تقاضا جایگاه ایجاد خواهد شد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جایگاه‌‎ها باید درآمد داشته باشند و وقتی احداث شوند و مراجعه و درآمدی نداشته باشند، احداث آنها مقرون به صرفه نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع راه‌اندازی جایگاه‌های شارژ خودروهای برقی به نسبت تقاضا و مناطقی که مراجعات بیشتری دارد، انجام خواهد شد.

وی درخصوص نصب جایگاه‌های شارژ اتوبوس‌های برقی نیز گفت: در پایانه‌های اتوبوسرانی ظرفیت شارژ این اتوبوس‌ها در ساعات شب تا صبح وجود دارد اما در سطح شهر نیز جایگاه‌ها نصب خواهند شد. با توجه به اینکه شارژ اتوبوس‌ها در اختیار شهرداری است مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کد خبر 876585

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha